Passie voor mensen

“Bedrijven en organisaties komen bij ons voor visieontwikkeling, verandermanagement en teamcoaching. Vaak om groeiscenario’s vorm te geven, maar ook voor interim klussen: orde op zaken stellen. Veel directieleden ervaren onrust en onvoldoende focus. Ze willen groeien met hun bedrijf. Maar je kunt niet zomaar een bedrijf aan. Dat vraagt om leiderschap. Ik coach directieleden daarom niet alleen op zakelijk gebied, maar ook op persoonlijke effectiviteit en op geestelijk vlak.  Zodat het unieke van hun organisatie en hunzelf naar voren komt en er klantenbinding ontstaat. We trainen ook hele teams. Immers, de talenten van medewerkers zijn medebepalend voor de richting waarin een organisatie zich het best kan ontwikkelen. Ik vind het fantastisch om mensen te helpen hun talenten te ontdekken en te helpen met  die ene diepere levensvraag:  wat is mijn bestemming?”

Siebe Slagter is gecertificeerd life coach. Hij studeerde chemische technologie in Groningen en bedrijfskunde aan de Universiteit van Uncolshire and Humbersite. Hij werkte als bedrijfsadviseur en als directeur van een keurmerkinstelling. Sinds 2007 werkt hij als zelfstandig strategieconsultant en personal coach.